lördag 2 februari 2013


Nu har jag stickat färdigt tre (3) schalar (vet inte hur man stavar), de har varit roligt, en randig i Fabel print, en röd i Malabrigo Ravelry red. En är grön och den köpte jag ett billigt bomullsgarn Nela  men det står inget vad den heter. Annat kul på gång. Den 1 mars bär det av till Småland och Vrigstad på stickevent, ska bli kul med på resan blir tre av mina stickiga vänner. Sen i april ska jag och fyra av mina stickiga vänner ha ett stick event här på Gotland, närmare bestämt på Fårö, mer information finns på bloggen Gotlandssticket.

2 kommentarer:

  1. Hej :) Vad fina! hoppas du har en bra helg! Kan du inte ta med dig sjalarna så att man kan få se dem live på måndag? Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Speciellt den gröna. =)
    Vi syns i Vrigstad!
    /Anna

    SvaraRadera